普寧豆角炒肉碎44票 投票
何師奶

詳細食譜

材料

白豆角 400克
免治豬肉碎 200克
指天椒 2隻
蒜蓉 1茶匙
薑 1片
醃料:
生抽1茶匙
老抽半茶匙
糖1/4茶匙
薑汁1茶匙
紹酒1茶匙
生粉1茶匙
調味料:
獅球嘜葡葡芥花籽油 3湯匙
普寧豆醬 3茶匙
糖 1茶匙
水份 2湯匙

做法

1. 免治豬肉碎拌入醃料備用.
2. 白豆角洗淨,去掉頭尾部份,切粒備用.
3. 指天椒切粒備用
4. 燒熱鑊下油1湯匙,下免治豬肉碎炒熟,盛起,備用.
5. 燒熱鑊下油2湯匙,爆香薑片、蒜蓉及指天椒後,下白豆角炒香,加入調味料後加蓋片刻,待白豆角差不多熟透後,將免治豬肉碎回鑊,猛火爆炒片刻即成.

好味心得

1. 一般烹煮豆類,會選用汆水方式,但汆水後的豆角因為不夠乾身,所以較難炒香,所以今次選用猛火爆炒方法,但緊記任何豆類必須烹煮熟透才可進食,否則未熟透的豆類會帶有輕微毒素,有機會引起腹瀉。
2. 普寧豆醬於一般街市雜貨店有售,而豆醬的味道偏鹹,所以要加入少許糖,可令餸菜變得更惹味。
3.獅球嘜葡葡芥花籽油,具抗氧化作用,喺貪靚人仕嘅必然選擇。

回應

hi 我又投左啦,,你好靚牙,,笑容滿面牙,,哈哈,,coffee 1 decade前  jenny
請問普寧豆醬在那裡買的?? 什麼牌子?? 薑汁可以買到嗎?? THX!! 1 decade前  lam lai sim
明天就試煮 1 decade前  Shirley Ho
呢個一定好野味 ~ 正呀 ^0^ 1 decade前  Mandy Hui
投左喇^^ 1 decade前  硬琳
普寧豆角炒肉碎

最佳食油選擇

OIL
獅球嘜葡萄芥花籽油

所有上載食譜的資料及內容純屬個人意見,一概與獅球嘜及合興食油(香港)有限公司無關。
關於獅球嘜 | 網頁地圖  |  Copyright © 2024合興食油(香港)有限公司 版權所有,不得轉載。

聯絡我們 關於我們